Hygiena a dezinfekce

59S UVC LED přenosný sterilizátor X1

✅Přenosný ultrafialový sterilizátor pro doplňkovou sterilizaci doma i na cestách. Dezinfikujte mobilní telefon, roušky, respirátory, hřebeny a mnohé další. Ničí až 99,99 % bakterií a virů během 180 vteřin.Předměty, které se do něho vkládají, musí být suché. UVC LED světlo zabíjí bakterie ničením jejich DNA nebo RNA, zabraňuje jejich tvorbě a reprodukci, může pomoci proti šíření koronaviru. Na podobné téma, ovšem..

Antibakteriální gel na ruce, 75 ml

✅Antibakteriální čistící gel na ruce ničí 99% bakterií bez použití vody. Gel je vhodný k ochraně a očistě rukou všude tam, kde není možné použít vodu a mýdlo, např. při cestování, nákupech, po použití veřejných toalet, před jídlem apod. Použití: Vytlačte trochu gelu do dlaní a rychle rozetřete po rukách, dokud nejsou suché.Složení: Alcohol denat., Aqua, Betaine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Potassium..

Topvet Antibakteriální gel na ruce Hedvábí 50ml

✅Čisticí gel na ruce s antibakteriální účinkem - aroma hedvábí.Čisticí gel na ruce s antibakteriálním účinkem je vhodný k očistě a ochraně rukou vždy, kdy není možné použít vodu a mýdlo (cestování, městská doprava, nákupy, a další). Ruce jsou po použití čisté a příjemně voní. Přípravek obsahuje 62 % lihu, což garantuje vysokou desinfekční účinnost. Použití: Vytlačte přibližně 2 ml na ruce a důkladně..

Solight GL01 Germicidní UV lampa

✅Přenosná stolní lampa pro dezinfekci domácností, kanceláří, škol, chodeb apod.Lampa dezinfikuje přímo vlivem UVC záření, nepřímo pomocí plynu O3 – ozon. Jedná se o velmi bezpečný a vysoce účinný způsob dezinfekce, který nezatěžuje životní prostředí a odpadové hospodářství použitými chemickými přípravky. Je až 3000x rychlejší než dezinfekce chlórem a 25x efektivnější než kyselina..

Dezinfikátor Maxxo UVC LED kapesní

✅Maxxo dezinfikátor je ideální k dezinfekci jakýkoliv předmětů od roušek, respirátorů, mobilních telefonů, až po klávesnice, či volantů v automobilu. Díky kompaktním rozměrům dezinfikátor vložíte do kapsy, či batohu a můžete ho mít kdykoli po ruce.2 módy pro dezinfekci společně s LED svítilnou, dělají z Maxxo UVC LED dezinfikátoru každodenního společníka, zároveň vestavěná baterie o kapacitě 400mAh vás nenechá..

Severochema Dezinfekční přípravek na ruce, 1 l

✅Biocidní přípravek je určen k hygienické dezinfekci rukou. Je vhodný k ochraně a očistě rukou všude tam, kde není možné použít vodu a mýdlo, např. při cestování, nákupech, po použití veřejných toalet, před jídlem apod. Nebarví, nezapáchá a ničí viry.Použití: Naneste a vetřete do suchých rukou, nechte působit 30 - 60 sekund, neoplachujte. Složení: ethanol, glycerol, 3% peroxid vodíku..

Severochema Dezinfekční gel na ruce, 250 ml

✅Gelový přípravek je určen k hygienické dezinfekci rukou všude tam, kde není možné použít vodu a mýdlo, např. při cestování, nákupech, po použití veřejných toalet, před jídlem apod.Nebarví, nezapáchá a ničí viry.Použití: Vytlačte trochu gelu a vetřete do suchých rukou, nechte působit 30 - 60 sekund, neoplachujte.Složení: ethanol, 3% peroxid vodíku, glycerol..

Severochema Dezinfekční přípravek na povrchy, 500 ml

✅Biocidní přípravek v láhvi s rozprašovačem je určen na dezinfekci menších povrchů - pracovní desky, zábradlí, kliky u dveří atd. Nebarví, nezapáchá a ničí viry. Použití: nastříkejte přípravek na povrch a nechte zaschnout minimálně 60 sekund. Místnost je po aplikaci dezinfekce vhodné vyvětrat.Složení: ethanol, peroxid vodíku..

59S UVC LED Sex Toy Bag sterilizátor šedá

✅Dbejte o perfektní hygienu svých erotických pomůcek! Představujeme vám 59STM UVC LED sterilizační sáček pro erotické pomůcky.Jedná se o sterilizační sáček  pracující na základě UV LED technologie. Jedním stiskem se během 90 sekund docílí sterilizace na  99,9 %. Sterilizátor je určen na povrchy, jako jsou povrchy erotických pomůcek i pro další předměty. Předměty, které se do sáčku vkládají, musí být řádně omyté..

Severochema Dezinfekční gel na ruce, 3 l

✅Gelový přípravek je určen k hygienické dezinfekci rukou všude tam, kde není možné použít vodu a mýdlo, např. při cestování, nákupech, po použití veřejných toalet, před jídlem apod. Nebarví, nezapáchá a ničí viry.Použití: Vytlačte trochu gelu a vetřete do suchých rukou, nechte působit 30 - 60 sekund, neoplachujte. Složení: ethanol, 3% peroxid vodíku, glycerol..

Severochema Dezinfekční přípravek na ruce, 3 l

✅Biocidní přípravek je určen k hygienické dezinfekci rukou. Je vhodný k ochraně a očistě rukou všude tam, kde není možné použít vodu a mýdlo, např. při cestování, nákupech, po použití veřejných toalet, před jídlem apod. Nebarví, nezapáchá a ničí viry.Použití: Naneste a vetřete do suchých rukou, nechte působit 30 - 60 sekund, neoplachujte.Složení: ethanol, glycerol, 3% peroxid vodíku..

59S UVC LED univerzální tyčový sterilizátor X5

✅Výkonný, přenosný ultrafialový UVC LED sterilizátor pro doplňkovou dezinfekci doma i na cestách. Vhodné na dezinfekci od sedací soupravy, hračky, hygienické pomůcky až po dudlík. Rozměry v rozloženém stavu: délka 40,5 cm, šířka 4 cm, výška 4,2 cm.Vlastnosti: UV sterilizace do 3 minut lze sterilizovat např: roušky, mobilní telefony, dudlíky, kojenecké oblečení, kojenecké lahve,  kosmetické a zdravotní pomůcky, mobilní..

Čisticí gel na ruce s antibakteriální složkou Divoká třešeň, 100 ml

✅Čisticí gel na ruce s antibakteriálním účinkem je vhodný k očistě a ochraně rukou vždy, kdy není možné použít vodu a mýdlo (cestování, městská doprava, nákupy, a další). Ruce jsou po použití čisté a příjemně voní. Přípravek obsahuje 62 % lihu, což garantuje vysokou desinfekční účinnost.Použití: Vytlačte přibližně 2 ml na ruce a důkladně rozetřete. Ingredients (INCI): Alcohol denat., Aqua, Squalane,..

Basic-X Sterilizační box s ozónem, bílá

✅Dvojitá sterilizace UV zářením a ozónem, dezinfikujte mobilní telefon, roušky, respirátory, erotické pomůcky, zubní kartáčky a mnohé další. Ničí až 99.99% bakterií a virů během 8 minut.Tento výrobek je určen pro sterilizaci věcí osobní potřeby nebo potřeb pro domácnost, jako např. telefony, kosmetické štětce, šperky, holicí strojky, kartáčky na zuby, erotické pomůcky, dudlíky, hřebeny, brýle a další předměty..

Hygiena a dezinfekce 3,25 (65%) 28 x hodnotené

Kategorie produktů hygiena a dezinfekce obsahuje 14 záznamů.

Sociální sítě
facebook youtube
hygiena a dezinfekce za super ceny